Garantie en klachten
Heb je vragen over het branden van je kaars?
Heeft je kaars een heel kleine vlam, is de lont verdronken, brandt de kaars een tunnel of heb je een andere klacht?
Binnenkort vind je hier uitgebreide gebruikersinformatie.
Lees deze eerst door, mogelijk staat jouw klacht en de oplossing daar al benoemd.
Bereikbaarheid:
Heb je toch nog vragen, neem dan contact op met Veronica Klinkenberg van Colored Candles, 06-123 03 971
Uiteraard doe ik mijn best om tijdens kantooruren bereikbaar te zijn.
Als werkzaamheden echter om volle concentratie vragen, kan ik helaas niet opnemen.
Stuur mij dan even een whatsapp bericht of een sms. Ik bel je graag even terug!
(voicemails en gemiste oproep meldingen komen niet of vertraagd aan, stuur dus een bericht als je teruggebeld wilt worden!)
Garantie
Colored Candles doet haar uiterste beste om de hoogst mogelijke kwaliteit kaarsen te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding hierover te maken bij Colored Candles. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal Colored Candles kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachtenprocedure:
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@coloredcandles.nl
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.